sreda, 25. maj 2011

Zakaj ne maram svoje tašče

  1. ker je v pričo moje takrat že zelo bolne mami po enem kozarcu vina rekla, pa dejta vidva že enkrat imet otroke, dokler smo mi še vsi zdravi 
  2. ker so bila kosila, na katere naju je vabila med mojo nosečnostjo, pikantna - dnevi indijske kuhinje
  3. ker je prišla v porodnišnico in si ni umila rok preden mi je segla v roko, jaz sem pa takrat po carskem rezu komaj prišla do stranišča
  4. ker si ni umivala rok nikoli kasneje, ko je prišla na obisk k dojenčku
  5. ker mi ni verjela, da ne dojim zato, ker nimam mleka
  6. ker je enkrat pljunila v robec in fantka obrisala okrog ust, medtem ko se jaz uspela zraven samo obnemet
  7. ker me je nadrla kot psa, ko njeni načrti niso šli v pravo smer
  8. ker je vpila name, da bom zajebala otroka
  9. ker mi je očitala moje žalovanje za mami 
  10. ker mi je drugič v porodnišnico poslala svojo prijateljico z neonatalnega oddelka s knjižico o dojenju, ki jo je potem skrivala za hrbtom 
  11. ker me je pričakala doma, ko sem prišla s porodnišnice, sicer bi imela histerični napad
  12. ker je za kosilo doječe matere najraje kuhala stročnice
  13. ker mi ponuja zelenjavo z vrta, potem mi pa slavnostno izroči dve majhni kolerabi
  14. ker mi pride voščit za rojstni dan zato, ker ne sprejme mojih argumentov zakaj mi na ta dan ne paše njen obisk
  15. ker me ob voščilu močno objame od zadaj, medtem ko imam jaz polna usta hrane
  16. ker me vpraša kaj si želim za rojstni dan, potem pa doda 'saj veš, v okviru najinih zmožnosti'
  17. ker se mi je dvakrat po nepotrebnem zlagala
  18. ker vsakič reče, da razume in potem naredi po svoje
  19. ker ne pere jagod, ker so vendar iz njenega vrta (na robu mesta)
  20. ker skoči preden reče zdaj
  21. ker vedno reče 'ne, to je črno', če jaz rečem, da je belo
  22. ker ne spoštuje svojega sina
  23. ker nikoli ne reče hvala
  24. ker je
Upam, da bo tole kaj pomagalo, da sem dala ven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar