petek, 25. marec 2011

Materinski dan

Ta večjemu malčku ni bilo treba v vrtec. Najprej smo šli na pravljico v Mini teater, potem v Živalski vrt. Naredili smo en velik krog, slikali živali, divjali po igrišču, se vozili z vlakcem (nujno vedno, vsaj ena vožnja), jedli sladoled ... Danes samo mi trije.
Vmes sem dobila dva sms-a na temo. Od tašče in prijateljice. Nobeni nisem mama. Ne razumem čisto. Ni to dan, ko so otroci še posebej pridni, ko narišejo ali napišejo kaj lepega in nam pokažejo, kako nas imajo radi.
Jaz moji nesem na grob ta male narcise.

1 komentar:

  1. tud jst sem dobila sms od tasce - kot vsako leto ... iz hvaleznosti, ker sem izvolila bit mama in 'nosit' vnuke, ne vem ... svoji mami sem voscila ... mogoce bosta meni drugo leto ze moja otrocka ... materinski dan je vsak dan in tamale narcise so lepe, ja ...

    OdgovoriIzbriši